miercuri, 24 iunie 2009

Unii craioveni viseaza la concerte rock


Sătulă de atâta linişte în oraşul nostru, m-am hotărât să văd cea mai zgomotoasă formaţie din lume, la Bucureşti. Cu puţină îndoială pentru că mai fuseseră anunţaţi şi în alţi ani, am început să mă liniştesc văzând că toate ziarele le anunţă venirea în capitală celor de la Manowar, pe 7 iulie. Între timp pierdurăm AC DC şi Gorefest. În primul caz nu putea fi mai penibil, organizatorii nici n-au mai răspuns la telefon iar biletele fuseseră puse deja în vânzare. Olandezii de la Gorefest n-au prezentat niciun interes pentru rockerii români şi concertul de la Braşov a fost anulat . Nu e nimic, mi-am zis, că doar mai e puţin până la vara şi mă duc la Manowar. Ei bine, organizatorii m-au programat pentru septembrie pentru că Bucureştiul e prea plin de spectacole în vara aceasta. Nu vreau să cobesc dar parcă văd că, din prea plin, va deveni prea gol si nici Santana nu va mai veni la noi când e anunţat. Evenimetele rock se amână pînă în septembrie, poate pentru că suntem repetenţi la capitolul ăsta. Presimt că ne vom petrece lunile toride pe Velodrom, în compania celor de la Voltaj sau vom zbura spre Germania.

Un comentariu:

Lenjerie spunea...

foarte interesant...mi-a placut